راهنمای خرید روفرشی

راهنمای خرید روفرشی

راهنمای خرید روفرشی :

روفرشی پارچه­ ای ضخیم همانند فرش است که به منظور زیبایی بیشتر خانه، محافظت در برابر آفتاب و ساییده شدن یا جلوگیری از دیده شدن عیوب فرش، روی فرش اتاق و یا به تنهایی پهن می­کنند. معمولا این پوشش با طراحی و نقش فرش دستباف طراحی میشود .

طرح‌های اولیه روفرشی طرحی بود چهارخانه پنبه­ای که با دستگاه ماکویی بافته می­شد و برای محافظت از فرش­‌های دستباف استفاده می­شد. این محصول اکنون هم  برای محافظت از فرش در خانه و هم به عنوان یک زیرانداز ساده، سبک، قابل شستشو و قابل حمل برای استفاده در سفر و گردش نیز می‌توان استفاده کرد.

 

کاربرد رو فرشی :

جلوگیری از لک و کثیف شدن فرش‌ها و به دنبال آن شستشوی آسان.

شاید اولین جایی که خانم‌های خانه‌دار از کثیف شدن آن نگران هستند، فرش است. زیرا لکه‌ها به راحتی از روی فرش تمیز نمی­‌شوند. شستن کل فرش می­تواند گران و انجام این کار در خانه سخت باشد.

زیباتر شدن خانه با همراه با هزینه کم.

پوشش فرش‌های رنگ روشن و یا فرش‌های کهنه و قدیمی.

صرفه جویی در هزینه‌های گزاف قالیشویی.

وزن کم و قابل استفاده در سفر و گردش.

راهنمای خرید روفرشی

 

جنس روفرشی :

 

اولین نکته در خصوص خرید روفرشی مربوط به جنس آن است . هنگام خرید روفرشی به جنس آن توجه کنید. جنس روفرشی‌ها اغلب از نوع ابریشم، مخمل و یا پلی استر می باشد که در این بین، پارچه‌های پلی استری، سبک تر هستند و دارای قابلیت شستشوی بسیار آسانی می باشند. جنس روفرشی شما می تواند از نوع ابریشم، مخمل و یا پلی استر باشد.

در بین سه متریال بالا پارچه های پلی استری هستند که هم از وزن کمی برخوردارند و هم قابلیت شستشوی بسیار آسانی دارند..

شستشوی آسان :

روفروشی‌هایی بخرید که از قابلیت شستشوی آسانی برخوردارند و با کمی آب و شامپوی فرش تمیز میشوند. روفرشی‌های پلی استری قابلیت شستشوی خوبی دارند.

وزن مناسب :

هنگام خرید به سبکی و سنگینی روفرشی توجه کنید. زیرا با خیس شدن روفرشی وزن آن سنگین تر خواهد شد. توجه به وزن محصول در هنگام شستن آن که با خیس شدن از نظر وزنی، سنگین تر می شود نیز بسیار مهم است.

اندازه مناسب :

روفرشی‌ها همانند فرش در اندازه های ۳ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری تولید می‌شوند که شما بایستی متناسب با اندازه فرش یا محل مورد نظر خود، اندازه آن را انتخاب نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که اندازه مناسب و فیکس شدن رو فرشی با کل ابعاد فرش شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

راهنمای خرید روفرشی

 

رنگ وطرح :

در بازار امروز کشورمان می توانید با انواع و اقسام طرح‌ها و رنگ‌های روفرشی مواجه شوید. با اینکه انتخاب نهایی بر عهده خود شما خریداران خوش سلیقه می باشد، اما توصیه می کنیم حتما به تناسب رنگ محصول مورد نظرتان با دیگر وسایل خانه خود توجه کرده تا از هارمونی زیبایی برخوردار باشند. ایجاد هارمونی رنگی در فضاهای خانه همواره سبب جذاب تر شدن ظاهر کلی آن می گردد. این امر در افزایش انرژی خانه و روحیه شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

به پیشنهاد ما حتما از روفرشی‌های سایت بازدید و در صورت تمایل خرید نمایید.

نوع بافت روفرشی :

همان‌طور که در هنگام خرید فرش به چند صد شانه بودن آن اهمیت می دهید، در انتخاب و خرید روفرشی نیز باید به آن توجه کنید. سعی کنید به سراغ خرید روفرشی‌هایی بروید. که از گره‌هایی ریز در تعداد بالا تولید شده اند. اینگونه می توانید از کیفیت و دوام آن کاملا اطمینان حاصل نمایید.

هم‌چنین در هنگام خرید خود از عدم وجود پارگی و یا زدگی در بخش‌های مختلف روفرشی تان نیز اطمینان حاصل کنید.

قیمت روفرشی :

در اینکه قیمت روفرشی به نسبت قیمت خود فرش‌ها کاملا کمتر و مقرون به صرفه تر هستند، هیچ شکی نیست.

اما باز با این حال توصیه می کنیم در خرید خود با چشمانی باز عمل کرده و صرف اینکه روفرشی گران است، آن را خریداری نکنید.

با خرید روفرشی از فروشگاه منسوجات خانگی روح زیبایی و نقش طراوت را به منزل خود اضافه کنید. روفرشی‌هایی برگرفته از سبکی اصیل از پیوند هنر و معنویت. رو فرشی‌های چشم نواز سایت فروشگاهی منسوجات خانگی، انتخابی مناسب برای خانه‌ی شما خواهد بود.

مدیر اجرایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *